F & M E-Warehousing
Die 5 Webshops von F & M E-Warehousing haben eine kombinierte Bewertung von 9,5 bei 3.725 Kunden.
-
Susanne Staudenrausch
Schnelle Lieferung tippi toppi :-))
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Danke für die Bewertung
Liebe Grüße, Team Dutch Designers Outlet -
C.B.
Het merk en type bh wat ik overal gezocht heb en hier gevonden heb tegen normale prijzen
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review. Fijn om te horen
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Nikki
Mooie prijzen en goede service
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Dank je wel voor je compliment.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Yvonne
Levering is altijd snel en de producten goed. Helaas is het aanbod de laatste jaren minder geworden. Het betreft voor mij het aanbod van bh's van Marlies Dekker.
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review en feedback.
Veel plezier met je aankoop.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Mieke Hamminga
Makkelijk te bestellen, snel geleverd, mooie beha's. Alleen jammer dat de maat tabel niet helemaal klopt. Ik moest 95 bedtellen, maar bh zit nu op de strakste haakjes, zodat de cup goed zit. Die haakjes hadden naar mijn inziens op de minst strakke horen te zitten, xodat sls t allemaal beetje losser gaat zitten je haakjes over hebt om t weer strakker te zetten. Moet er nog o er mailen, dus hoop dat t op gelost kan worden
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review.
Veel plezier met je bestelling.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
CS
Schnelle Lieferung! Es hat alles wunderbar geklappt, auch die Verpackung war angemessen und nicht zu groß. Außerdem war es schön eingepackt, gerne wieder!
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Vielen Dank für diese Bewertung! Wie schön zu lesen, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit ist. Wir hoffen, Sie genießen Ihre Bestellung.
Liebe Grüße , Team Dutch Designers Outlet
-
D.S. Muijs
goede prijzen en snelle levering. top
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Dank je wel voor je compliment.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
L.
Ware perfekt, Lieferung hat relativ lange gedauert.
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Danke für die Bewertung
Liebe Grüße, Team Dutch Designers Outlet -
Joke Atema
Mooie Beha’s!
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review.
Veel plezier met je bestelling.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Brigitte
Heel ruime keuze - ook in ongebruikelijke maten, voor lage prijzen. Let alleen wel op welk merk je koopt: niet alles zit even comfortabel (maar dat kan heel persoonlijk zijn).
Ze leveren snel, en netjes ingepakt.Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Dank je wel voor deze review! Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Mandy Spinner
Alles Top, schon zum 4x bestellt und sehr zufrieden
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Vielen Dank für diese Bewertung! Wie schön zu lesen, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit ist. Wir hoffen, Sie genießen Ihre Bestellung.
Liebe Grüße , Team Dutch Designers Outlet
-
Sandra Schets
Geweldige service, altijd tevreden ik koop er al enkele jaren
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review.
Fijn om te lezen. Veel plezier met je bestelling.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
noella delang
Zeer tevreden over de kwaliteit en de levering
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review. Fijn om te horen
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Roos
Helaas een ongelooflijk slechte ervaring gehad met dit bedrijf. Bij mijn bestelling ontving ik een product wat bij het passen gescheurd bleek. Ik heb dit scheuren niet veroorzaakt. Uiteraard heb ik dit meteen gemeld bij DDO. Ik kreeg een mail dat ik een nieuwe zou ontvangen. Omdat het product blijkbaar zo snel scheurt heb ik aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in het product en graag mijn geld terug wilde. Omdat het een onderdeel was van een 3 halen = 2 betalen actie kreeg ik geen geld terug. Toen ik aangaf dan graag toch een nieuw exemplaar te ontvangen werd mij doodleuk verteld dat ik
Antwort von Dutch Designers Outlet ®Beste Roos,
We hebben misschien iets te snel geoordeeld. We hebben in onze teammeting deze casus nabesproken en zijn overeengekomen dat we anders hadden moeten handelen. Kort verhaal: we hebben het defecte artikel terugbetaald en zou vandaag of morgen op uw rekening bijgeschreven moeten zijn.
Onze excuses voor het ongemak. Hoewel we deze situatie liever niet hadden, hebben we hier wél van geleerd. -
Flo
Ontzettend vriendelijke en snelle klantenservice. Helaas had de bh een scheurtje in de stof na één keer dragen. Na een mailtje met een paar foto's naar de klantenservice kreeg ik binnen een week een nieuw exemplaar opgestuurd. Beide pakketjes kwamen snel binnen en waren erg zorgvuldig ingepakt. Ik ga hier zeker vaker shoppen!
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Dank je wel voor deze review! Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Joep
Mooi. Fijn. Snel. Niets meer aan doen.
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review.
Fijn om te lezen. Veel plezier met je bestelling.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
Birte O.
Schneller Versand, Ware topp
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Schön, dass es schnell geliefert wurde.
Wir hoffen, dass es Ihnen gefällt.
Liebe Grüße, Team Dutch Designers Outlet -
IMC Laurens
Snelle levering, bestelling geheel volgens verwachting.
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Dank je wel voor deze review! Wat fijn om te lezen dat alles snel en goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling.
Liefs, team Dutch Designers Outlet
-
she
Prima service. Artikel is super. Mooi op tijd geleverd! Ik zal zeker meer artikelen bestellen in de toekomst.
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review.
Veel plezier met je aankoop.
Liefs, team Dutch Designers Outlet -
An
Goede
Antwort von Dutch Designers Outlet ®😍 😍
Bedankt voor je review.
Liefs, team Dutch Designers Outlet